Продавець Filara - Дзеркала та сучасне led освітлення від виробника розвиває свій бізнес на Prom.ua 2 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
23 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (завтра, 10.05).

+380 (95) 754-46-84
Менеджер
+380 (63) 321-31-80
Менеджер

Поширені питання

  • Чи можливе замовлення дзеркала індивідуального розміру?

    На нашому сайті ми одразу пропонуємо своїм клієнтам великий вибір дизайнів дзеркал. При цьому Ви можете встановити розмір дзеркала.

    Якщо Ви хочете бачити свій малюнок на дзеркалі, малюнку або ескізу від руки, ми із задоволенням допоможемо Вам у реалізації Вашого дзеркала.

    Достатньо зв'язатися з нами або залишити в полі Зворотного дзвінка Ваш контактний телефон, наші фахівці зв'яжуться та допоможуть Вам у реалізації Вашої ідеї.

  • Чи можливе замовлення дзеркала індивідуального розміру?

    Так. Ви можете зв'язатися з нами або залишити запит на зворотний дзвінок, наші фахівці допоможуть Вам з підбором дзеркала, яке потрібно саме Вам.
  • Чи можливе замовлення дзеркала великого розміру?

    Якщо Ви не знайшли дзеркало потрібного Вам розміру, наші фахівці допоможуть Вам сформувати замовлення на дзеркало у розмірі/діаметрі до 2,5 м.
  • Як здійснюється доставка?

    Відповідальність за цілісність дзеркала у процесі доставки лежить на магазині.

    Ми здійснюємо доставку нашої продукції Україною у співпраці з компанією «Нова Пошта», яка має свої відділення по всій країні.

    Вартість доставки автоматично розраховується під час замовлення дзеркала.

    У вас є можливість вибору з 2 способів доставки:

    Нова Пошта склад: доставка до найближчого складу компанії Нова Пошта.
    Нова Пошта до дверей: доставка на вашу адресу (до під'їзду вашого будинку).
    При надсиланні посилки ми надішлемо Вам повідомлення із зазначенням номера товарно-транспортної накладної.

    Доставка здійснюється відповідно до Правил доставки Новою Поштою.

  • Який термін доставки?

    Ми виробляємо дзеркала за вашою специфікацією, завдяки чому ви маєте можливість вибрати дизайн та розмір, які найкраще підходять для вашого інтер'єру.

    Після підтвердження замовлення нам необхідно від 3 до 7 робочих днів для виготовлення вашого дзеркала.

    З урахуванням часу для замовлення термін доставки займає від 5-ти до 10 робочих днів з моменту передоплати в залежності від складності виробу.

  • Які можливі методи оплати?

    Дзеркало виготовляється за індивідуальною специфікацією, тому для початку робіт нам потрібна передоплата.

    Ви можете зробити часткову передоплату. У такому разі остаточний розрахунок проводиться післяплатою при отриманні посилки в Новій Пошті. При цьому необхідно буде додатково сплатити 2,5% від суми доплати та доставку за послуги Нової Пошти. Мінімальна сума передоплати становить 30% вартості замовлення.

    Можливі методи оплати:

    Ми рекомендуємо використовувати ПромОплату.
    Ви не сплачуєте ніяких комісій, Ваше замовлення Під захистом Prom.ua
    • ПромОплата. Ми отримаємо оплату за замовлення тільки після того, як ви заберете його з поштового відділення (свого роду накладений платіж).
    • Платіж на розрахунковий рахунок або картку компанії Filara. Платіж за нашими реквізитами можна здійснити у будь-якому банківському відділенні або через систему інтернет-банкінгу, наприклад систему «Приват 24» або платіжні інтернет-системи інших українських банків.
    • Платіж у системі Wayforpay (Visa/MasterCard). Проведення транзакцій здійснює платіжна система Wayforpay, що гарантує надійність та безпеку електронних платежів на нашому сайті.
    • Платіж від юридичної особи за реквізитами. Ви можете здійснити оплату за безготівковим розрахунком від імені юридичної особи.
    Після передоплати/оплати! Ви отримаєте Фіскальний чек, що є підтвердженням Вашого замовлення.

     

  • Що робити, якщо дзеркало пошкоджено під час транспортування?

    Відповідальність за збереження дзеркала під час доставки лежить на магазині.

    Перед отриманням дзеркала обов'язково перевірте цілісність товару. Відкрийте упаковку та перевірте дзеркало. Розписуючись у бланку прийому при отриманні Ви погоджуєтесь з тим, що дзеркало поставлене в належному вигляді.

    Якщо служба доставки не дає Вам можливість розкрити упаковку – відмовтеся від приймання та повідомте нам про цей факт зручним для Вас способом.

    З моменту отримання дзеркала у службі доставки відповідальність за його цілісність переходить до Вас.

  • Кріплення дзеркала на стіні.

    ///
  • Підключення дзеркала до електроживлення.

    ///
  • Де повинен виходити провід зі стіни для підключення дзеркала?

    Провід повинен виходити в ділянці +/-30 см від центру дзеркала.

    Якщо провід у Вашому приміщенні вже виведено в іншому місці, повідомте подробиці. Ми завжди знаходимо рішення як організувати підключення.

  • Встановлення дзеркала у вологому приміщенні.

    ///
  • Заміна світлодіодного підсвічування

    Самостійна заміна світлодіодів у дзеркалах Filara передбачена, незважаючи на термін служби світлодіодів складає близько 30 000 годин безперервної роботи.

    Якщо з якоїсь малоймовірної причини світлодіоди вийдуть з ладу, дивіться розділ «Гарантія та післягарантійне обслуговування» на даній сторінці сайту.

  • Яка товщина дзеркала?

    Загальна товщина дзеркальної конструкції з підсвічуванням складає всього 24 мм, а саме:
    - 4 мм дзеркальне полотно;
    - 20 мм пластиковий корпус.

    Дзеркало без підсвічування має товщину 4 мм під поклейку, а під підвісне кріплення 10 мм.

  • Яке дзеркальне полотно використовується?

    Для виробництва дзеркал ми використовуємо дзеркальне полотно MNGE (Mirox New Generation Ecological) виробництва концерну AGC (Бельгія), який є найбільшим у світі виробником скла. Цей матеріал має ряд істотних переваг та переваг:

    • Екологічно чистий продукт без вмісту міді та свинцю.
    • Запатентований процес виробництва MNGE гарантує чудову якість та високу стійкість дзеркала (вологостійкість), які відповідають найжорсткішим стандартам.
    • Неперевершена стійкість до корозії та старіння навіть у вологих умовах: термін служби дзеркала втричі довший, ніж для звичайних дзеркал.
    • Підвищена стійкість до грубих засобів для чищення: в 7 разів стійкіше звичайного дзеркала.
    • Дзеркала Mirox з часом не схильні до утворення точкової корозії та задимленості.
    • У процесі виробництва застосовуються екологічно дружні техпроцеси.
  • Наскільки сильне освітлення дає підсвічування дзеркала?

    Підсвічування наших дзеркал виконує як декоративну, так і практичну функцію. Дзеркала з фронтальним підсвічуванням достатньо для підсвічування обличчя під час звичайних косметичних процедур (макіяж, гоління), а з фоновим підсвічуванням виконує більш декоративну функцію.

    Для дзеркал із вбудованим світлодіодним підсвічуванням ступінь освітленості пропорційна площі світлової зони дзеркала. Тому, якщо для Вас важлива освітленість, вибирайте моделі дзеркал зі світловою зоною по периметру.

  • Як зберігати дзеркало перед встановленням?

    До моменту монтажу поки дзеркало знаходиться в упаковці, його необхідно зберігати при кімнатній температурі в приміщенні, що провітрюється. Тривале зберігання в інших умовах може призвести до псування шару амальгами дзеркала та утворення на ньому темних плям.
  • Правила поводження з дзеркалом.

    • Не використовуйте дзеркало в приміщеннях, де температура перевищує 40°C або нижче 0°C;
    • Не кріпіть дзеркало в місцях постійного прямого попадання води (душові);
    • Не використовуйте розчинники і миючі засоби не призначені для догляду за дзеркалами;
    • При чищенні дзеркала використовуйте мило або нейтральні миючі засоби і м'яку губку або тканину;
    • Не використовуйте абразивні чистячі засоби, порошки для кухонь, плит і іншої побутової хімії, а також твердих мочалок, жорстких щіток і тому подібне;
    • Не використовуйте бензин, розчинник і інші органічні розчинники;
    • При попаданні на дзеркальну поверхню фарби для волосся, вибілювача і інших лужних хімікатів негайно змийте їх чистою водою.
  • Інструкція роботи Media-блоку (опис, налаштування дати та часу)

    ///
  • Інструкція роботи Smart-блоку (опис, налаштування дати та часу)

    ...
  • Термін гарантії

    Термін гарантії на наші дзеркала складає 1 рік з моменту купівлі.
  • Як здійснюється гарантійне обслуговування?

    При виникненні технічних проблем з дзеркалом Filara під час гарантійного періоду повідомте про це за адресою info@filara.com.ua або за контактними телефонами компанії. У повідомленні необхідно вказати номер замовлення Вашого дзеркала і описати виниклу проблему.

    Якщо усунення проблеми потребує нашого втручання, то Вам буде необхідно відправити дзеркало за нашою адресою, вказаною в розділі Контакти. З цією метою обов'язково зберігайте Гарантійний талон.

    Впродовж 14 робочих днів з моменту отримання дзеркала ми відремонтуємо його і вишлемо Вам за свій рахунок.

  • Чи можливе післягарантійне обслуговування?

    Так. З питань технічного обслуговування дзеркал Filara в постгарантійний період Ви можете направити запит за адресою info@filara.com.ua, вказавши номер замовлення або ПІБ та контактний телефон з якого робили замовлення, опишіть коротко проблеми і ми оперативно в стислий термін надамо Вам відповідь.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner