Продавець Filara - Дзеркала та сучасне led освітлення від виробника розвиває свій бізнес на Prom.ua 2 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
23 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (95) 754-46-84
Менеджер
+380 (63) 321-31-80
Менеджер

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Інтернет магазин Filara.com.ua може гарантувати обмін та повернення товару відповідно до законодавства України. Відповідно до «Закону про захист прав споживача», протягом 14 днів з дня здійснення покупки кожен наш клієнт може звернутися з проханням обміняти або повернути товар. Залежно від конкретної товарної позиції, загальна гарантія на виріб може становити від 6 до 36 місяців. Наша політика взаємодії з клієнтами базується на взаємній повазі, довірі та дотриманні законності. Переконливе прохання, перевіряти цілісність, комплектацію та зовнішній вигляд товарів ще у відділенні поштової служби. Це допоможе скоротити терміни обміну та повернення, а також допоможе виявити винуватця несправності або пошкодження товару, якщо такі будуть наявні. Як здійснити обмін та повернення? Перед тим, як зв'язатися з нами, перевірте наступні аспекти: - продукція, яку Ви бажаєте обміняти, не була у вжитку і на ній відсутні механічні пошкодження: відколи, вм'ятини, подряпини та ін.; - Ви зберегли упаковку продукції, а її комплектація повністю відповідає опису у паспорті виробу; - цілісність ярликів, маркувань або заводських пломб на товарі не порушена. Товарна позиція пересилається за допомогою поштового сервісу «Нова пошта». Детальні умови та адресу пересилання менеджер повідомить телефоном. У тому випадку, якщо обмінюється товар належної якості, вартість пересилки оплачує покупець. Якщо товар має неналежну якість, обмін та сервісне обслуговування у межах терміну дії гарантійних зобов'язань проводиться за рахунок нашого інтернет магазину. На які випадки гарантія не поширюється? Інтернет магазин може відмовити покупцеві у обміні або гарантійному ремонті, якщо: - цілісність заводських пломб на виробі порушена; - на товарі є сліди неакуратного використання виробу та механічні пошкодження; - були порушені правила експлуатації, викладені у технічному паспорті; - на товар є сліди злому споживачем або третіми особами; - конструкція або комплектація товару змінена. Крім того, гарантійні зобов'язання втрачають свою силу, якщо: - товар досяг часу природного зносу або вичерпав свій ресурс; - товар був пошкоджений у результаті ненавмисних або недбалих дій покупця; - товар був пошкоджений стрибкоподібною зміною напруги у живлячому електричному ланцюзі; - товар був пошкоджений елементами системи, у якій він експлуатувався, або викликаний її робочими дефектами; - товар експлуатувався невірно або не за призначенням.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner